Garancia kezelés

Amennyiben garanciális ügyintézésre szorul, kérem az alábbi módon tegye azt!

Küldjön levelet nekünk: garancia@profil-copy.hu e-mail címre!

 

A levél tartalmazza az alábbiakat!

  • vásárlást igazoló bizonylat (rendelés azonosító vagy számla másolata)
  • termék megnevezése
  • feltételezett hiba leírása

Amennyiben módjában áll, úgy csatoljon fényképet is az alábbiakról:

  • termékről
  • nyomtatási képről
  • hibaüzenetről

 *A fényképek esetenként lehetőséget adnak arra, hogy anélkül elbíráljuk a garanciális igényét, hogy azt Önnek vissza kéne küldenie azt részünkre. Ezáltal lényegesen felgyorsíthatjuk az ügyintézési folyamatot!

 

A mágikus 5%-os lefedettség!

Gyakori jelenség, hogy a kedves ügyfél úgy véli/érzékeli kevesebbet nyomtatott a kellékkel, mint amennyire az hivatott lenne.

Kérem olvasson tovább.

 

Mit jelent az 5%-os lefedettség:

A gyártók ISO szabvány alapján, laboratóriumi körülmények között mért gyári adatokat adnak meg. Az 5%-os lefedettség annyit jelent, hogy egy A4-es oldalnak az 5%-át fedheti festék. A megadott oldalszámot sajnos nagyon sok tényező befolyásolja (betűméret és vastagság, képek, logok, karbantartáskor keletkezett tintaveszteség, stb...), ezért az oldalszámokat mindig az egyéni nyomtatási szokásokhoz mérten érdemes számolni. A példa kedvéért egy átlagos számla, kisebb logoval, kerettel és a szokásos tartalommal kb. 11%-os fedettséggel készül el (így a 3000 oldalas tonerrel kb. 1500 oldalt tudunk nyomatni). Az esetek többségében az sem számít valósnak, ha az új nyomtatókellékünket összehasonlítjuk az előzővel, hiszen általában nem ugyanazt az oldalt nyomtatjuk folyamatosan. 

 

További példa tájékoztató jelleggel:

HP LaserJet Pro M404n nyomtató

FEKETE-FEHÉR NYOMTATÁSI SEBESSÉG (ISO, A4): Normál: Max. 38 oldal/p

Kelléke: HP CF259A [BK] 3K  (3000 oldal A4, 5%-os lefedettség mellett)

Ez azt jelenti, hogy percenként 38 oldalt képes az eszköz nyomtatni.

11%-os átlag fedettséggel ez azt jelenti, hogy akár 40perc alatt kifogyhat a kellékből a festék.

 

A kellékekre vonatkozó garancia nem érvényesíthető az alábbi esetekben

Nem minősül garanciális problémának: 

Az utángyártott tonerek, tintapatronok esetében előfordul, hogy a patron telítettségét nem a valóságnak megfelelően mutatja a nyomtató szoftvere. Ez nem befolyásolja a termék kapacitását.

A "100%-os megoldás mindig az eredeti kellék. Vásárlás előtt mindig mérlegeljen, hogy hajlandó-e kompromisszumokat kötni a kedvezőbb árért cserében.

  • A töltöttségi szint jelzése helytelen, de ettől függetlenül a nyomat elkészül és a minősége megfelelő
  • A termék külső sérülése, garancia címkék eltávolítása vagy a nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodáskor
  • A kellék átalakítása, módosítása és újratöltése esetén, továbbá az ebből eredő károkra (pl.: belefolyik a tinta a nyomtatóba)

 

NYOMTATÓK ÉS EGYÉB IRODAI KÉSZÜLÉKEK GARANCIA FELTÉTELE, ÉRVÉNYESÍTÉSE

  • A javítás helye és részletes feltételei a készülékekhez mellékelt jótállási jegyen/garancialevélen van feltüntetve.
  • Minden esetben szükséges a vásárlási bizonylat (számla vagy nyugta) és kitöltött garancialevél megléte.
  • A nyomtatókban eredeti és nem üres kellék(ek)nek kell lennie!
  • A szervizbe történő beszállítás a vevőt terheli, kivéve ahol a szerviz vállalja a beszállítást.

 

HIBÁS, GARANCIÁLIS TERMÉK BESZÁLLÍTÁSA

  • Kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal elérhetőségeink egyikén a termék beszállításának egyeztetése kapcsán, mielőtt elküldenéd nekünk a terméket. A postai feladás vagy futárszolgálattal történő beszállítás esetén ne utánvéttel add fel! Ebben az esetben nem áll módunkban a hibás terméket, illetve a csomagot átvenni.

 

TÉVESEN RENDELT TERMÉK CSERÉJE

  • A tévesen megrendelt terméket, első sorban bontatlan csomagolásukban tudjuk kicserélni. Ezzel kapcsolatban mindenképpen egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal.